پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل مصر در دور دوم رقابت های جهانی

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین ملاقات خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی دنیا مصر را شکست داد.

پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل مصر در دور دوم رقابت های جهانی

به گزارش خبرنگاران، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال دنیا با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف دنیا به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان درحال پیگیری است.

تیم ملی والیبال ایران در دو بازی اول خود در دور گروهی این رقابت ها مقابل بلژیک و آرژانتین باخت و در بازی سوم مرحله گروهی مراکش را شکست داد. با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران از صعود به جمع هشت تیم برتر بازماند تا جوانان والیبال ایران برای مقام نهمی تا شانزدهمی با دیگر رقبا مسابقه دهند.

تیم ملی والیبال ایران برای کسب مقام نهمی در گروه G مسابقات واقع شده است و شاگردان عطایی با تیم های مراکش، مصر و تایلند همگروه شدند.

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم این رقابت ها به مصاف مصر رفت و پیروز شد به پیروزی 3 بر صفر دست یافت. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 20 به سود والیبال ایران به سرانجام رسید تا ملی پوشان والیبال ایران مقابل تیم اول قاره آفریقا مسئله ای نداشته باشند.

سینا نیک پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت و عبدالمختار بوش (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ایران مقابل مصر بودند.

در سرانجام این رقابت خلیلی با کسب 12 امتیاز برترین بازیکن ایران شناخته شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (سه شنبه) برای دومین بار به مصاف مراکش خواهند رفت که این رقابت از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران انجام خواهد پذیرفت

dubairo.ir: تور دبی ارزان قیمت، تور لحظه آخری امارات، تور ابوظبی

ecods.ir: کد الکترونیک | مجله تکنولوژی، گردشگری، موفقیت، پزشکی، خانواده

encaria.ir: دانشنامه آریایی | مجله خبری، استارتاپ و موفقیت کسب و کار ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159818

به "پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل مصر در دور دوم رقابت های جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی جوانان والیبال ایران مقابل مصر در دور دوم رقابت های جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید