رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی آف قهرمانی دنیا را بشناسید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم رقابت های قهرمانی دنیا سال 2021 به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا می رود.

رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی آف قهرمانی دنیا را بشناسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دنیا روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مرحله در گروه G با تیم های تایلند، مصر و مراکش رقابت خواهد نمود و ملی پوشان جوان ایران روز دوشنبه (پنجم مهر) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف مصر قهرمان سال 2021 آفریقا می فرایند.

قهرمان آفریقا در مرحله گروهی در گروه A حضور داشت و با سه شکست برابر تیم های جمهوری چک (سه بر یک)، ایتالیا (سه بر صفر) و تایلند (سه بر یک) به کار خود سرانجام داد و در صندلی چهارم جدول نهاده شد.

این تیم که با 43 امتیاز در رتبه هشتم دنیا است، در دوره گذشته این رقابت ها در صندلی سیزدهم نهاده شد و در این دوره هم برای یکی از صندلی های نهم تا پانزدهم به میدان می رود. رتبه شانزدهم به کامرون که در مسابقات حضور نیافت، تعلق می گیرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران هم در مرحله گروهی این رقابت ها دو شکست سه بر دو برابر بلژیک و آرژانتین تجربه کرد و با پیروزی برابر مراکش به اسم تیم سوم گروه C (یک برد و پنج امتیاز) به مرحله بعد صعود کرد و فردا (دوشنبه) در نخستین بازی مرحله دوم به مصاف مصر می رود.

میانگین قدی بازیکنان مصر 192 سانتی متر است و این داده آماری برای تیم ایران برابر با 198 سانت است که شرایط بهتری برای بازیکنان ایران در دفاع و اسپک مقابل مصر فراهم خواهد نمود.

هانی مصطفی راهنمایی تیم ملی والیبال جوانان مصر را در رقابت های دنیای سال 2021 بر عهده دارد.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 159858

به "رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی آف قهرمانی دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی آف قهرمانی دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید