پرسپولیس در آستانه کسب اولین جام 1400

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور امروز در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند تا بعد از مدت ها وقفه، بالاخره ملاقات سوپرجام برگزار گردد. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به مصاف تراکتوری می رود که پیروز شد فاتح رقابت های جام حذفی گردد.

پرسپولیس در آستانه کسب اولین جام 1400

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در حالی برای ملاقات سوپرجام مهیا می گردد که در این فصل فوتبالی در تمامی رقابت های موجود شانس قهرمانی دارد. آن ها علاوه بر اینکه در لیگ برتر به همراه سپاهان در صدر قرار گرفته اند، در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند و از مدعیان کسب قهرمانی محسوب می شوند. سوپرجامِ امروز می تواند اولین جامی باشد که پرسپولیس در سال 1400 به دست می آورد.

با نگاهی به پیشینه سوپرجام در ایران تعیین می گردد که پرسپولیسی ها پرافتخارترین تیم این رقابت جدید در فوتبال ایران هستند. ملاقات سوپرجام اگرچه از دهه هشتاد و با قهرمانی صبا در یک دوره استارت خورد، ولی از سال 1395 به این طرف در ایران به صورت جدی دنبال می گردد که سال نخست را ذوب آهن برد و سه بار بعدی به اسم پرسپولیس خورده است؛ جالب اینکه از این 3 بار، پرسپولیس فقط یک بار بازی نموده و 2 بار دیگر بدون اینکه بازی کند جام را به دست آورده است!

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در اولین سوپرجامی که به دست آورد نفت را از پیش رو برداشت. در دومین سوپرجام، ملاقات این تیم با استقلال که به اردوی ترکیه رفته بود لغو و با رای کمیته انضباطی پرسپولیس قهرمان شد. سومین سوپرجام هم یک بند قانونی داشت؛ قانون در فوتبال ایران می گوید اگر تیمی فاتح لیگ برتر و جام حذفی گردد از برگزاری سوپرجام خبری نیست و همان تیم فاتح سوپرجام می گردد. سومین سوپرجامی که پرسپولیس به دست آورد از همین طریق حاصل شده است.

حالا امروز پرسپولیسی ها بعد از قریب به هزار روز، یکبار دیگر قرار است در سوپرجام به میدان بروند و اگر پیروز شوند از سد تراکتور عبور نمایند، برای چهارمین بار متوالی فاتح سوپرجام می شوند. این ملاقات امروز ساعت 19.45 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 148847

به "پرسپولیس در آستانه کسب اولین جام 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آستانه کسب اولین جام 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید