مک بوک پروی نو اپل پاییز عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، مدتی است در خصوص عرضه مک بوک پروی تازه شایعات فراوانی شنیده می گردد و از جمله ادعا شده که طراحی این لپ تاپ بسیار ارتقا یافته است.

مک بوک پروی نو اپل پاییز عرضه می گردد

گفته می گردد لپ تاپ تازه مک بوک پرو مجهز به تراشه ام 1 ایکس بوده و احتمالاً تا یک ماه دیگر در بازار خواهد بود. اپل معمولاً رویدادهای خبری خود برای معرفی مدل های تازه رایانه های مک را در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار می نماید و آخرین بار در نوامبر سال گذشته اولین رایانه مک مبتنی بر تراشه ام 1 عرضه شد.

بعضی منابع می گویند مک بوک پروی نو در دو مدل مبتنی بر تراشه M1X عرضه می گردد. در هر دو مدل از پردازنده ده هسته ای استفاده شده که هشت هسته برای ارتقای عملکرد و دو هسته برای ارتقای کارایی در نظر گرفته شده اند. تفاوت این دو مدل در قدرت پردازش گرافیکی آنهاست که یکی دارای پردازنده گرافیکی 16 هسته ای و دیگری دارای پردازنده گرافیکی 32 هسته ای خواهد بود.

اپل قبلاً مک بوک پروهای 13 و 16 اینچی عرضه نموده و احتمال می رود سال جاری مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی با قاب بازطراحی شده و پورت های اچ دی ام آی و کارت اس دی را روانه بازار کند.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 160552

به "مک بوک پروی نو اپل پاییز عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پروی نو اپل پاییز عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید