مقصد احمدزاده در لیگ برتر کجاست؟

به گزارش مجله سرگرمی، شاید هم فرشاد تمام تلاشش را بکند تا مثل بعضی لژیونرها در اروپا بماند البته به قیمت ریسک بالای نیمکت نشینی های طولانی و بستن قراردادهایی که سراشیبی سقوط این بازیکنان را تسریع می نماید.

مقصد احمدزاده در لیگ برتر کجاست؟

سایت Tuwroclaw لهستان، ویتسلاو لاویتسکا با اعلام تصمیم جذب چند بازیکن جدید در خطوط دروازه، میانی و حمله جدایی 4 بازیکن شامل فرشاد احمدزاده، جورد کوترا، آئوگوستو و ایگور تاراسوو را تایید کرد.این رسانه لهستانی همچنین خاطرنشان کرد فرشاد احمدزاده به لیگ برتر فوتبال ایران بازخواهد گشت.

فرشاد احمدزاده پس از جدایی از پرسپولیس با عقد قرارداد 12 ماهه ای به تیم اشلانسک وروتسواو در اکسترا کلاسای لهستان پیوسته بود.

در واقع احمدزاده که می خواست به لیگ بهتر و تیم باکیفیت تری منتقل گردد حالا به باید به لیگ برتر خودمان برگردد اما سوال اینجاست که مقصد او کجاست؟آسیا برانکو دوباره او را می پذیرد یا باشگاهی مثل تراکتورسازی آغوشش را برای فرشاد باز خواهد نمود؟

شاید هم فرشاد تمام تلاشش را بکند تا مثل بعضی لژیونرها در اروپا بماند البته به قیمت ریسک بالای نیمکت نشینی های طولانی و بستن قراردادهایی که سراشیبی سقوط این بازیکنان را تسریع می نماید.

3-165

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25077

به "مقصد احمدزاده در لیگ برتر کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد احمدزاده در لیگ برتر کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید