فروش 6 کیلوگرم مرغ به هر اصفهانی در هفته، با کارت ملی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل نادری افزوذ: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان نرخ هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم 25 هزار و 950 تومان است و غیر از این تخلف محسوب می شود.

فروش 6 کیلوگرم مرغ به هر اصفهانی در هفته، با کارت ملی

وی افزود: مرغ با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان در بیشتر فروشگاه ها و شهرستان ها عرضه می شود اما برخی فروشگاه های مرغ متأسفانه همچنان گران فروشی می کنند با توجه به اینکه مرغ تحت پوشش سامانه رهتاب بین فروشندگان مرغ توزیع می شود در صورت تخلف واحد خرده فروشی، سهمیه مرغ آن قطع می شود.

قطع سهمیه فروشگاه ها در صورت گران فروشی

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه فروشگاه های مرغ تنها از طریق سامانه رهتاب می توانند مرغ خریداری کنند، گفت: فروشندگان متخلف که به دلیل گران فروشی، سهمیه مرغ آنها قطع می شود دیگر امکان دسترسی به سامانه رهتاب و ثبت سفارش ندارند.

نادری با بیان اینکه در گشت و بازرسی های یک هفته اخیر دسترسی بیش از 10 واحد خرده فروشی مرغ متخلف به سامانه رهتاب قطع شد، گفت: فروشندگان باید مرغ را به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان بفروشند و اگر کشتارگاه یا توزیع کننده هم در این زمینه تخلف می کند، فوری به پشتیبانی سامانه رهتاب یا با شماره گیری 124 بازرسی سازمان صمت، تخلفات را گزارش کنند تا با آنها برخورد شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن و تجارت با بیان اینکه اصفهان جز معدود استان هایی است که مرغ با نرخ مصوب در بازار عرضه می شود، افزود: برای کنترل بازار مقرر شد مصرف کنندگان در هنگام خرید کارت ملی ارائه کنند که در سامانه رهتاب ثبت می شود و هر فرد با ارائه کارت ملی می تواند هفته ای 6 کیلوگرم مرغ بخرد و با توجه به ثبت در سیستم بیش از سهمیه امکان خریداری وجود ندارد.

منبع: مهر

آخرین خبرها از بازارهای مختلف را در صفحه بازار خبرنگاران بخوانید.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150147

به "فروش 6 کیلوگرم مرغ به هر اصفهانی در هفته، با کارت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 6 کیلوگرم مرغ به هر اصفهانی در هفته، با کارت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید