سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - کتاب کره خر و نوردبون (داستان نمایشی) به روایت محمود زند مقدم، دیوان دیالوگ بهرام بیضایی به انتخاب فرشید قلی پور و کتاب سه نمایشنامه جانوری به قلم ناصح کامگاری در نشر دایره سفید رونمایی شدند.

سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد

این سه کتاب به تازگی به وسیله نشر دایره سفید در تماشاخانه دایره سفید، با حضور اهالی فرهنگ و هنر و کتاب دوستان رونمایی و روانه بازار کتاب شد.

در این مراسم استاد منصور خلج درباره کتاب سه نمایشنامه جانوری و نمایشنامه های کودک و نوجوان در دنیا مدرن نکاتی را توضیح داد.

محمد عارف نیز درباره دنیا بومی آثار استاد بیضایی و اهمیت درام نویسان در دنیا نمایش سخنرانی کرد و حسین جمالی کتاب کره خر و نوردبون را از منظر شیوه های نمایش ایرانی مورد تحلیل قرار داد.

مرجان کشانی مدیر انتشارات دایره سفید نیز در سخنانی گفت: ما فرهنگ را برای فرهنگ می خواهیم و هدف ما از چاپ و نشر کتاب چیزی جز غنی سازی فرهنگ جوانان ایران زمین نیست و امید داریم که در اینده نه چندان دور امار خواندن کتاب در دنیا روز به روز افزایش یابد و دایره سفید نیز بتواند چراغی روشن کند در این دنیای بی نور.

کتاب های انتشارات دایره سفید زیر نظر عباس رزیجی و به سردبیری مرجان کشانی در حوزه های فلسفه، سینما، ادبیات و نمایش منتشر می شوند.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164048

به "سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه کتاب انتشارات دایره سفید رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید