خبرنگاران ملی پوش بسکتبال زنان: شانسی برای المپیکی شدن نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- عضو تیم ملی بسکتبال زنان گفت: در مسابقات انتخابی المپیک که سال 2021 در کشور اتریش برگزر خواهد شد به دلیل برگزار نشدن اردو، شانس کمی برای صعود از گروه دوم و کسب سهمیه داریم.

خبرنگاران ملی پوش بسکتبال زنان: شانسی برای المپیکی شدن نداریم

شیدا شجاعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اگر بخواهم واقع بینانه ببینیم، با توجه به نبود اردوهای ملی، احتمال صعود از گروه دوم مسابقات گزینشی المپیک اتریش خیلی کم است. زیرا با تیم های ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا هم گروه هستیم.

وی اضافه نمود: فدراسیون بسکتبال باید اردوها و مسابقات تدارکاتی بیشتری پیش بینی کند. هرچند برگزاری دیدارهای تدارکاتی به دلیل شرایط اقتصادی فدراسیون سخت است و نمی توانیم راحت در این زمینه صحبت کنیم.

شجاعی همچنین در مورد شرایط لیگ برتر بسکتبال زنان گفت: فصل گذشته برای تیم گرگان بازی کردم و در نهایت نایب قهرمان شدیم. همیشه تعداد حامیان اقتصادی محدود است و تیم های کمی هستند که می توانند با بازیکنان قراردادهای اقتصادی ببندند بنابراین ملی پوشان بین چند تیم خاص تقسیم می شوند.

ملی پوش بسکتبال زنان ادامه داد: این امر سبب می گردد تا میان این تیم ها رقابت ایجاد نگردد و حتی بعضی مواقع از اول فصل هم معین است که چه تیمی قهرمان است. اگر در لیگ برتر بسکتبال زنان حامیان اقتصادی بیشتری حضور داشته باشند از تیم های بسیاری حمایت نمایند، بازیکنان حق انتخاب بیشتری دارند.

وی اضافه نمود: بنابراین به جای اینکه مانند فصل گذشته چهار تیم از شرایط بهتری نسبت به باقی تیم ها برخوردار باشند، تیم های بیشتری حرفی برای گفتن دارند و تعداد آنان در لیگ برتر افزایش می یابد و رقابت خوبی ایجاد می گردد.

شجاعی یادآور شد: یکی از مهم ترین مسائل ما نبود حامیان اقتصادی و وجود نداشتن فضای حرفه ای مناسب است. موضوعی که در فرایند رشد بسکتبال دختران ایران بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101428

به "خبرنگاران ملی پوش بسکتبال زنان: شانسی برای المپیکی شدن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش بسکتبال زنان: شانسی برای المپیکی شدن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید