خبرنگاران مظلومی: امتیازات اول فصل برای استقلال از نان شب واجب&zwnjتر است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال را به تیم دلخواه طرفداران تبدیل خواهیم کرد اما امتیازات فعلی از نان شب برای ما واجب تر است.

خبرنگاران مظلومی: امتیازات اول فصل برای استقلال از نان شب واجب&zwnjتر است

به گزارش خبرنگاران، پرویز مظلومی در گفت وگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا از طرفداران تشکر می کنیم که صبوری می نمایند تا مسائل حل گردد و کادر فنی هم تمام کوششش را می نماید تا شرایط را بهبود بخشد.

وی اضافه نمود: محمود فکری زمانی که به استقلال آمد زمان اندکی برای بدنسازی و جمع کردن تیم داشت اما با این وجود او کارش را خوب شروع کرد و نتایج هم بد نبود.

مدیر تیم فوتبال استقلال توضیح داد: در هفته های اخیر بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، دیاباته، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری و مسعود ریگی مصدوم شدند و به همین خاطر فکری مجبور شد به جوانان بازی بدهد. خیلی ها میگویند شهرخودرو چون 10 نفر بود ما بردیم اما ما گل مان را هنگامی که این تیم 11 نفره بود زدیم. البته شهر خودرو هم تیم خوبی است.

مظلومی گفت: این استقلال روز به روز بهتر می گردد و کادر فنی هم شبانه روز کار می نمایند. فعلاً این امتیازات ابتدای فصل از نان شب واجب تر است. پس از آن هم سایر بازیکنان مصدوم اضافه خواهند شد.

وی گفت: استقلال برای طرفداران است و همه از کادرفنی، مدیریتی گرفته تا هیات مدیره کوشش می نمایند تا تیم به آنچه که طرفدارانمان می خواهند برسد.

مدیر تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: وریاغفوری امروز خوب استارت زد و فکر می کنم برای بازی بعدی او را در اختیار داشته باشیم. ریگی هم شرایط یکسانی دارد و پا به پای سایر نفرات تمرین کرد. شیخ دیاباته هم امروز نرم دوی را شروع کرد.

وی در مورد شرایط فرشید اسماعیلی اظهار داشت: این تصمیم کادر فنی بود که او در اختیار باشگاه باشد. او بازیکن تاثیرگذاری است و ما به راحتی او را از دست نمی دهیم. هنوز در مورد قراردادهای اول فصل با چالش روبرو هستیم. فرشید کمی تندروی کرد و اصول اخلاقی را رعایت نکرد. امیدوارم این مسائل هر چه زودتر حل گردد. من امروز با احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه صحبت کردم. فرشید یک استوری منتشر کرد و همه را دروغگو خطاب و توهین کرد اما همه کوشش می کنیم تا این مسائل رفع گردد.

وی در مورد محرومیت بابک مرادی گفت: او در این مسائل تقصیری نداشته است . محرومیت این جوانان درست نیست چون دودش در چشم بازیکنان می رود. متاسفانه بعضی اختیارشان را دست مدیربرنامه هایی می دهند که به فکر جیبشان هستند.

مظلومی در مورد تغییر جایگاهش در استقلال اضافه نمود: مدیریت باشگاه هم اصرار دارد که من در سمت مدیر تیم باقی بمانم و به فعالیتم ادامه خواهم داد.

وی در رابطه با شرایط زمین تمرین استقلال اضافه نمود: ما با زمین نفت قرارداد بستیم و زمین باشگاه انقلاب را هم در اختیار داریم. فکر نمی کنم دیگر در این باره مسئله ای به وجود بیاید.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123733

به "خبرنگاران مظلومی: امتیازات اول فصل برای استقلال از نان شب واجب&zwnjتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مظلومی: امتیازات اول فصل برای استقلال از نان شب واجب&zwnjتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید