حضور دوباره جیمز پترسون در پرفروش های نیویورک تایمز

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می نماید. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

حضور دوباره جیمز پترسون در پرفروش های نیویورک تایمز

کتاب دو راه نوشته جودی پیکولت در هفته اول انتشار در صندلی نخست پرفروش های نیویورک تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی نهاده شد. داستان شخصیتی با نام داون را، که قابله مرگ است، به خواننده معرفی می نماید. قابله مرگ در واقع توسط خانواده فرد فوت شده استخدام می شود تا به بازماندگان برای کنار آمدن به مرگ عزیزانشان کمک رساند. داون از حادثه سقوط هواپیمایی جان سالم به درمی برد و پس از فرصتی دوباره در زندگی تصمیم می گیرد به مصر سفر کند و بار دیگر باستان شناسی را که عاشقش بود پیدا کند.

قتل های ساحل به ساحل نوشته جیمز پترسون و جی. دی. بارکر در دومین هفته از انتشار در صندلی دوم پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شدند. مأمور اف بی آی و ستوان پلیس به دنبال یافتن قاتل یک قتل ساده هستند که متوجه می شوند رد پای خود قاتل پرونده در سراسر کشور مشاهده می شود.

غروب و صبح نوشته کن فولت در هفته دوم از انتشار در رتبه سوم پرفروش ها نهاده شده است. کِن فولت استاد نگارش داستان های تاریخی است. سال 997 میلادی و کمی پس از دوره تاریک است و بلندپروازی یک مرد برای تبدیل کردن صومعه خود به مرکز علم و دانش سبب می شود رقابت افزایش یابد و در نهایت به مرگ و تولد و عشق و تنفر بکشد. فولت 27 سال پیش داستان ستون های زمین را منتشر کرد که حدود 27 میلیون نسخه فروخت و غروب و صبح در واقع کتابی در توصیف اتفاقات پیش از ستون ها زمین است.

نزدیک به آخرین صندلی نوشته کریگ جانسون در هفته نخست انتشار پیروز شد در صندلی چهارم پرفروش ها قرار بگیرد. شانزدهمین کتاب از مجموعه لانگمیر درباره سارقی یک اثر معروف و باارزش نقاشی است.

وینس فلین: قدرت کامل نوشته بریت بنت پس از گذشت دو هفته از انتشار در صندلی پنجم پرفروش ها نهاده شد. داستان تروریسم سایبری که آمریکا را تا نابودی کامل می کشاند و تمام نیروهای امنیتی متحد می شوند تا این تروریست سایبری را بیابند.

نیمه ناپدیدشده نوشته بریت بنت با گذشت هفده هفته از حضور در فهرست پرفروش این هفته در رتبه ششم نهاده شد. زندگی دوقلوهای رنگین پوستی که در شانزده سالگی تصمیم می گیرند جامعه کوچک مردم سیاه پوست را ترک نمایند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. کمی بعد که با مسائل جدیدی روبه رو می شوند یکی از دوقلوها به خانه می شود و دیگری هویت جدیدی برای خود به عنوان یک رنگین پوست می سازد.

مردم مضطرب نوشته فردریک بَکمن در هفته اول انتشار در صندلی دوم پرفروش ها نهاده شد اما حالا و پس از سه هفته در رده هفتم است. یک سارق شکست خورده بانک گروهی از مردم غریبه را در یک آپارتمان گروگان گرفته است.

همه شیاطین اینجا هستند نوشته لوئیس پنی در هفته نخست انتشار در صندلی اول پرفروش های نیویورک تایمز نهاده شدام ا این هفته در رتبه هشتم نهاده شده است. شانزدهمین کتاب از مجموعه سربازرس گاماش درباره پدرخوانده میلیارد کاراگاه است. وقتی پدرخوانده مورد حمله قرار می گیرد کاراگاه به رازهای زیادی در شهر پاریس پی می برد.

برای دیدن فهرست کامل پرفروش های این هفته به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.nytimes.com/books/best-sellers/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 112750

به "حضور دوباره جیمز پترسون در پرفروش های نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره جیمز پترسون در پرفروش های نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید