تکواندوکاران نونهال به دنبال دومین قهرمانی متوالی در آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران برای حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و تکرار عنوان قهرمانی فردا (پنجشنبه) تهران را به مقصد ویتنام ترک می نماید.

تکواندوکاران نونهال به دنبال دومین قهرمانی متوالی در آسیا

به گزارش خبرنگاران، دومین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان آسیا در دو بخش کیوروگی و پومسه از شانزدهم خرداد ماه به مدت دو روز در سالن میلیتری زون شهر هوشیمینه ویتنام با حضور 277 ورزشکار از 19 کشور برگزار می گردد.

تیم ملی ایران نیز در دو گروه دختران و پسران فردا (پنجشنبه) راهی ویتنام می گردد. در ترکیب تیم ملی کیورگی پسران، مهدی حاج موسایی، علیرضا حسین پور، امیر محمد امیر محمدی، امیر ارسلان خانزاده، شایان رستمی، علی اسماعیل پور، پارسا محمودی ، یاسین حسن زاده، علی اکبری و عرشیا باقری حضور دارند. راهنمایی این تیم بر عهده محمدرضا کمک است.

در بخش کیورگی دختران نیز معصومه رنجبر، هانیه حسن نژاد، مبینا نعمت زاده، مینا کلی وند، مریم وسیله بر، غزل سلطانی، نگار عزیزی، نازنین تنکابنی، یلدا رنجبر و فاطمه رضایی پور در ترکیب اعزامی تیم ملی حضور دارند. سیده ندار ستاد به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می نماید.

در بخش پومسه مردان، یاسین زندی و محمد مهدی کرمی در پومسه استاندارد و محدم امین گماریان و مرتضی زنده دل در پومسه ابداعی نفرات حاضر در تیم ملی هستند. سرمربی این تیم حمید نظری است.

در پومسه دختران ، زینب طغیانی ، پرستو زینالی، مهتاب تاجی و یاسمن فرحی در پومسه استاندارد و مبینا نظری در پومسه ابداعی فردا به ویتنام اعزام می شوند. راهنمایی این تیم بر عهده نگار ملا مدخانی است.

در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین تایپه در سال 2015 تیم ایران با کسب 12 مدال طلا و چهار مدال نقره در هر دو بخش دختران و پسران به عنوان قهرمانی دست یافت.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59833

به "تکواندوکاران نونهال به دنبال دومین قهرمانی متوالی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکاران نونهال به دنبال دومین قهرمانی متوالی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید