توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی، توانمندسازی دختران را هدف اصلی مراکز حمایت های روانی-اجتماعی دختران اسم کرد وگفت: هدف مرکز مذکور در استان پی ریزی بنیان مستحکم خانواده برای دختران مراکز است.

توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی

فرگل صحاف در آیین تجلیل از دختران توانمند شده مرکز حمایت های روانی - اجتماعی که با حضور دختران و مددکاران این مراکز برگزار گردید، اولویت دهی به حل مسائل دختران این مراکز را از اهم فعالیت های بهزیستی برشمرد و اظهار کرد: شناسایی و جذب دختران در معرض آسیب های اجتماعی، انجام مداخلات تخصصی برای قشر مذکور و یاری به ارتقای سطح امنیت محیط زندگی این دختران از اهداف اختصاصی این مراکز است.

وی ادامه داد: پشتکار دختران توانمند شده در مراکز بهزیستی که با وجود مسائل متعدد در جهت ارتقاء زندگی خویش گام بر می دارند، ستودنی است.

صحاف خود معرفی، شناسایی و جذب به وسیله مددکار، ارجاع از سازمان ها و دستگاه های دولتی و غیردولتی را از روش های پذیرش این مراکز اسم کرد و اضافه نمود: خدمات تخصصی مددکاری اجتماعی، روانشناسی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، مشاوره ای و حقوقی به خدمت گیرندگان از مرکز ارائه می گردد و از زمان تاسیس مرکز ندای مهر در استان در سال 1394، 360 نفر در این مرکز پذیرش شده و 100نفر از آنان به توانمندی واقعی رسیده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، در این آیین که به ابتکار معاونت امور اجتماعی استان و به همت اداره بهزیستی شهرستان تبریز برگزار گردید؛ از برگزیدگان مسابقه های دوستت دارم دخترم،مادر عزیز من کیست؟،پدر عزیز من کیست؟ و مسابقه تصویری و مددکاران و کارشناسان برگزیده با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150400

به "توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی، هدف اصلی مراکز حمایت های روانی-اجتماعی دختران بهزیستی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید