ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی دنیا در سال 2023 شد

به گزارش مجله سرگرمی، هیئت اجرایی فدراسیون دنیای بدنسازی و پرورش اندام با میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی دنیا 2023 موافقت کرد.

ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی دنیا در سال 2023 شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، جلسه هیئت اجرایی فدراسیون دنیای بدنسازی و پرورش اندام روز گذشته در سانتاسوسانا برگزار گردید و عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی ایران به عنوان رئیس کمیسیون ورزش های دانشگاهی IFBB و عضو هیئت اجرایی در جلسه حضور داشت. رافائل سانتونخا رئیس IFBB و دیگر مسئولان فدراسیون دنیای و فدراسیون های قاره ای هم در این جلسه حاضر بودند.

در این جلسه نصیرزاده بعد از معارفه به وسیله رافائل سانتونخا به عنوان عضو تازه هیئت اجرایی گفت: مسابقات دانشگاهی پرورش اندام ابتدا باید به صورت قاره ای برگزار گردد و دو تیم برتر هر قاره در مسابقات دنیای شرکت نمایند.

بعلاوه پیشنهاداتی در حوزه ضددوپینگ نیز از سوی رئیس فدراسیون بدنسازی ایران ارائه شد. بعد از صحبت های نصیرزاده این پیشنهاد مورد استقبال اعضای هیئت اجرایی نهاده شد.

بعلاوه بحث میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی دنیا 2023 مورد موافقت اعضا نهاده شد تا بدین ترتیب کشور ایران بتواند میزبانی این رویداد مهم را برای دو سال دیگر کسب کند.

بعد از این جلسه کنگره دنیای با حضور نمایندگان همه کشورهای حاضر که حدود 105 کشور بودند، برگزار گردید.

رافائل سانتونخا رئیس IFBB در این جلسه گفت: کوشش می کنیم این مسابقات وارد بازی های المپیک گردد و اولین گام این است که این رقابت در بازی های قاره ای برگزار گردد. از اقدامات مفید اخیر این بود که فدراسیون دنیای پرورش اندام عضو فیزو شد. ما هم کمیسیون ورزش های دانشگاهی را تشکیل دادیم و نصیرزاده را به عنوان رئیس این کمیسیون برگزیدیم و قرار است مسابقات دانشگاهی نیز به زودی برگزار گردد.

وی در ادامه به سفر به سوئیس اشاره نمود که با روسای کمیته ملی المپیک کشورهای مختلف از جمله با رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران در آن ملاقات نموده بود.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 163886

به "ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی دنیا در سال 2023 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان مسابقات پرورش اندام قهرمانی دنیا در سال 2023 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید