استقلال باید ناکامی هایش را با قهرمانی در جام حذفی جبران کند

به گزارش مجله سرگرمی، عباس سرخاب در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازی با آلومینیوم برای استقلال خیلی مهم است، اما مهم تر از آن ملاقات با پرسپولیس در جام حذفی و بعد از آن ملاقات با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا است.

استقلال باید ناکامی هایش را با قهرمانی در جام حذفی جبران کند

وی افزود: احتمال سوم شدن استقلال در این فصل بسیار زیاد است، اما مهم تر از کسب رتبه سوم در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی است. این تیم فصل گذشته هم با فرهاد مجیدی تا یک قدمی قهرمانی در جام حذفی رفت که متاسفانه حاشیه هایی ایجاد شد که تیم بدون تمرکز در فینال مغلوب تراکتور شد. سال جاری سالی است که مجیدی و تیمش باید حداقل یک جام (جام حذفی) را برای استقلال به دست بیاورند.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: آلومینیوم چندان تیم پیچیده ای نیست و می گردد نقاط ضعف و قوت آن را به راحتی شناسایی کرد. استقلال هم ابزار ملاقات با این تیم خوش ساختار را دارد و برای پیروزی در این بازی تنها کافی است تا تمرکز حفظ شده و قدری هم هوشیار باشد.

سرخاب تاکید نمود: پیروزی بر آلومینیوم تا حدود زیادی سومی استقلال در لیگ را تضمین می نماید، اما همانطور که گفتم دیگر طرفداران استقلال به دوم و سوم شدن قانع نیستند و آنها سال جاری حتماً یک جام می خواهند؛ که با توجه به دور از دسترس بودن قهرمانی در لیگ برتر، باید همه توان این تیم برای قهرمانی در جام حذفی به کار گرفته گردد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد حواشی اخیر این تیم گفت: بهتر است من که فعلاً کاری برای از بین بردن این حاشیه ها نمی توانم انجام دهم درباره آن صحبت نکنم تا به آن دامن زده نگردد. من بیشتر از 30 سال است که با این تیم زندگی می کنم و حاشیه همواره همراه آن بوده است. حاشیه هیچوقت در استقلال از بین نرفته فقط میزان آن کم و زیاد می گردد. ما به این شرایط عادت داریم.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149177

به "استقلال باید ناکامی هایش را با قهرمانی در جام حذفی جبران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید ناکامی هایش را با قهرمانی در جام حذفی جبران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید