ازنظر مالی آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه شمیم رحمت 3 ارزان است؟

به گزارش مجله سرگرمی، شاید اصلی ترین دغدغه و مهم ترین سوالی که مشتریان از مشاورین املاک می پرسند این است که پروژه هایی مانند پروژه شمیم رحمت 3 که به صورت پیشفروش به فروش می رسند، آیا از نظر مالی مناسب است یا خیر؟ ما امروز می خواهیم به آنالیز این موضوع بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ازنظر مالی آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه شمیم رحمت 3 ارزان است؟

برای آنالیز پروژه ها از نظر مالی باید عوامل مختلفی را مورد آنالیز قرار داد. برای مثال باید از قبل از خرید به آنالیز موقعیت مکانی پروژه، تناسب اجزا و عناصر پروژه، نوع سازه و شکل ساخت و ... بپردازیم. برای آنالیز پروژه شمیم رحمت 3، می توانیم با آنالیز عوامل مختلف پروژه اقدام به آنالیز این موضوع کنیم.

توضیحات ابتدایی پروژه شمیم رحمت 3

پروژه شمیم رحمت 3 از پروژه های منطقه 22 تهران است که جزو برج های کوهک هم می باشد. این پروژه دارای رزومه عالی از پروژه های شمیم رحمت 1 و 2 است. این پروژه به وسیله هوافضای سپاه عرضه می شود که می توان گفت از ویژگی های خوب آن است. چرا که اکثریت پروژه هایی که به وسیله هوافضای سپاه عرضه می شود به خوبی و باکیفیت ساخت بالایی تحویل سهامداران آن می شود.

یکی از ویژگی های مهم این پروژه این است که سهامی که در آن عرضه می شود، به صورت پک های 10 تایی است که هر 10 سهم، معادل ده مترمربع است. اینگونه شما می توانید باتوجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید سهام کنید. و در مرور زمان اقدام به افزایش سهم های خود کنید. این افزایش سهم را تا جایی ادامه دهید که بتوانید یک واحد مستقل را برای خود تهیه کنید.

در صورتی که نخواستید سهم های بیشتری هم بخرید ضرری نکرده اید، چراکه قیمت سهم به مرور بالا می رود و می توان از سود پروژه و ارزش افزوده آن بهره ببرید.

موقعیت فیزیکی و لوکیشن پروژه

این پروژه همانطور که گفته شد در منطقه 22 تهران قرار گرفته است. این منطقه با دارابودن امکانات تفریحی و رفاهی متعددی که داراست، امکان رشد در آینده ای نچندان دور را خواهد داشت. به همین علت سرمایه گذاری در یکی از پروژه های نام آشنای آن یعنی پروژه شمیم رحمت 3 برای چندین سال آینده بسیار سودآور خواهد بود.

این پروژه در قسمت شرقی منطقه 22 تهران قرار گرفته است و در میان برج های بلوار کوهک قرار گرفته است که مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و زندگی است. از دیگر ویژگی های موقعیتی که باعث افزایش سودآوری و صرفه مالی آن دارد، این است که به راحتی به مراکز تفریحی دسترسی خواهید داشت و دیگر زمان خود را در رسیدن به مراکز تفریحی در ترافیک از دست نخواهید داد و همین امر باعث پرطرفدار بودن این نوع پروژه ها در منطقه 22 شده است.

این پروژه موقعیت بسیار نزدیکی به مجتمع تجاری ایرانمال، پارک جنگلی چیتگر و مرکز خرید طوبی دارد که به راحتی تمام نیازهای تفریحی و زندگی شما را فراهم خواهد نمود. در کنار تمام این ویژگی ها شما دسترسی راحتی به اتوبان های اصلی شهر نظیر همت و حکیم را خواهید داشت.

سرمایه گذاری در مسکن اگر با شناخت منطقه و موقعیت فیزیکی پروژه همراه باشد، یکی از برترین گزینه هایی است که می توان گفت در آن همواره سود خواهید کرد. پروژه شمیم رحمت 3 هم یکی از همین پروژه ها است.

امکانات رفاهی پروژه شمیم رحمت 3

در کنار ویزگی های عالی موقعیتی، این پروژه دارای امکانات بی نظیری همانند لابی و لابی من 24 ساعته، سالن های ورزشی، سالن اجتماعات و... می باشد. در کنار آن می توانید از ویژگی های منحصر به فردی دیگری که در آن وجود دارد هم بهره ببرید. برای مثال امکانات رفاهی زیر در آن قرار داده شده است.

  • دارای استخر با امکانات متنوع
  • دارای کارواش
  • کافی شاپ مجلل و زیبا
  • سالن های ورزشی مخصوص خانم ها و آقایان
  • دارای سالن های سینمایی اختصاصی برای افراد ساکن برج ها
  • مهدکودک مجهز

تعداد طبقات و واحدهای پروژه شمیم رحمت 3

از زیبایی های این پروژه می توان به حالت برج بودن آن اشاره نمود. به این صورت که می توان از داخل آن به کل تهران احاطه داشت و این یکی از مزایای فوق العاده آن است.

این پروژه دارای 4 بلوک است که به صورت برج و هر کدام دارای 26 طبقه ساخته می شود. در این 26 طبقه 21 طبقه برای مسکونی و برای لابی و پارکینگ هر کدام یک طبقه و واحدهای تجاری و تفریحی هم دو طبقه در نظر گرفته می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این پروژه این است که برای هر سلیقه و هر بودجه ای این واحدها قابل استفاده هستند. به این صورت که واحدها در متراژهای از 85 متر تا 265 متر تعبیه شده است. که شما می توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید هریک از آن ها کنید.

با توجه به توضیحات ویژگی و امکانات رفاهی پروژه شمیم رحمت 3 که داده شد، این پروژه برای هرکسی با هر میزان سرمایه ای مناسب است. در این پروژه که در یکی از منطقه ها روبه رشد تهران قرار گرفته است، با دارابودن امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده مکان مناسبی برای زندگی است. در کنار آن برای کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در آن هستند، بسیار مناسب است.

سرمایه گذاران می توانند پس از اتمام پروژه به راحتی سهم خود را به فروش بگذارند و علاوه بر دریافت سود از بابت افزایش قیمت سهمشان، از مزایای دیگری که خود پروژه به آن ها می دهد هم استفاده نمایند.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155800

به "ازنظر مالی آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه شمیم رحمت 3 ارزان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازنظر مالی آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه شمیم رحمت 3 ارزان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید