ادعای میثاقی: مردم از ما راضی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: شبکه سه سیما قریب به یک ماه اخیر درگیر پخش رقابت های یورو 2020 بوده که مجری گری اش را محمد حسین میثاقی به همراه محمد رضا احمدی در اختیار داشته اند. برنامه ای که اگرچه با پوشش کامل بازی ها همراه شد، ولی چندان هم بدون حاشیه و بی حرف و حدیث نبود.

ادعای میثاقی: مردم از ما راضی هستند

به گزارش خبرنگاران، با وجود حاشیه هایی از قبیل کیفیت پایین گزارشگران و البته فاجعه ترجمه ای که در این برنامه رخ داد، میثاقی در گفت و گویی که با جام جم داشته گفته استنباطش این است که مردم از این برنامه راضی هستند. او در آخر به سازمان صداوسیما هم تبریک گفته است. بخشی از صحبت های میثاقی در این مصاحبه را می خوانید: در یک ماه گذشته با توجه به برگزاری رقابت های لیگ، بازی های حساس تیم ملی و رقابت های یورو همه گروه تحت فشار شدید کاری بود، اما خدارا شکر باوجود این کنداکتور فشرده کار با استاندارد بالایی پیش رفت و از نظرات مردمی این طور استنباط می گردد که آن ها هم راضی بودند. این برای خود ما با وجود همه سختی هایش یک محک جدی بود که بدانیم همزمان هم می توانیم رقابت های داخلی را پوشش دهیم و هم پخش رویداد بزرگی مثل یورو را مدیریت کنیم.

تبریک می گوییم به سازمان صداوسیما و همینطور گروه ورزش شبکه سه. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا این برنامه را به استاندارد های بین المللی نزدیک کنیم تا تماشای این برنامه برای یک بیننده خارجی هم با توجه به آیتم های درنظر گرفته شده، مهمانان سطح اول خارجی و کار های گرافیکی ویژه لذت بخش باشد. امیدوارم مخاطبان پرشمار فوتبال در کشورمان هم از این منظر راضی بوده باشند

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153289

به "ادعای میثاقی: مردم از ما راضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای میثاقی: مردم از ما راضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید