اجرای پروژه های مشارکتی شاخص در منطقه 13

به گزارش مجله سرگرمی، با هدف افزایش سرانه های محلی، پروژه های مشارکتی شاخص در قطب گردشگری شرق تهران و محدوده محلات منطقه 13 کلید خورده است.

اجرای پروژه های مشارکتی شاخص در منطقه 13

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به تعاملات و همکاری های مناسب شهرداری منطقه با سرمایه گذاران گفت : در حال حاضر؛ پروژه های مشارکتی مختلفی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است که هریک سهم خوبی در افزایش سرانه های خدماتی، رفاهی، فرهنگی، اجتماعی دارد.

او اضافه کرد : عمدتا پروژه های مشارکتی منطقه 13 هم در2 بخش شامل داخل قطب گردشگری شرق تهران یعنی بوستان جنگلی سرخه حصار و دیگری بیرون از این مجموعه اجرا می گردد که تقریبا 56 پروژه در جنگل سرخه حصار تعریف شده که قطب گردشگری شرق تهران را تشکیل می دهد و یک تعداد پروژه هم داخل محدوده منطقه وجود دارد.

شهردار منطقه در مورد فرایند پیشرفت پروژه های قطب گردشگری گفت: 56 پروژه برای قطب گردشگری شرق تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار در نظر گرفته شده که بعضی از آنها به عنوان اولویت بندی اول مطرح است که تعداد آنها به 10 طرح شامل مجموعه سوارکاری سرخه حصار، مجموعه تفریحی بوستان نرگس، پیست دوچرخه سواری، مجتمع پیست اسکیت، مجموعه تفریحات کابلی، مجموعه رستوران و پذیرایی سنتی، مجموعه گردشگری سلامت، مجموعه تفریحی ورزشی، کافه کتاب و اردوگاه طبیعت می رسد.

شهردار منطقه 13 ادامه داد : با توجه به معرفی و انتخاب یک مدیر پروژه برای هر یک از طرح ها و برگزاری جلسات هفتگی و متعدد قطب گردشگری، پیگیری های لازم برای پیشبرد طرح ها انجام می گردد.

او در مورد پروژه های مشارکتی در داخل محدوده منطقه ادامه داد : با پیگیری های اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری منطقه پروژه های مختلفی شامل مجتمع اداری و تجاری ابوریحان، ابن سینا، بازسازی سینما ماندانا، پیاده راه خیابان 21 متری دهقان، مرکز خدمات خودرویی، پروژه اشراقی یک و دو و... در دست اجراست که بعضی در آستانه کلنگ زنی و بعضی دیگر در حال اجراست.

رحمان زاده با بیان اینکه تأمین پارکینگ از ضروریات همه پروژه ها برای ما بوده و بدون تأمین آن پروانه ساخت صادر نمی گردد اضافه کرد: در مجموع اجرای هریک از پروژه ها به ساماندهی شرایط موجود یاری و به افزایش سرانه های مورد احتیاج اهالی محله ها منجر خواهدشد.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 118140

به "اجرای پروژه های مشارکتی شاخص در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های مشارکتی شاخص در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید