آ غاز به کار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسما شروع بکار کرد.

آ غاز به کار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا

به گزارش و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سی و هشتمین محمع عمومی شورای المپیک آسیا (OCA) صبح امروز و با سخنرانی شیخ احمد رسما شروع بکار کرد این مجمع که مهمترین دستور جلسه آن برپایی انتخابات هیات اجرایی و روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا می باشد از ساعت 9.30 صبح و با سخنرانی شیخ احمد الفهد الصباح رئیس OCA در سالن اجتماعات هتل اینترکنتینتال شهر بانکوک شروع بکار کرد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، رحیمی عضو هیات اجرایی، سجادی مشاور رئیس و سرپرست کاروان اعزامی به المپیک 2020 توکیو و عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل نمایندگان ایران در این شورا هستند.

شیخ احمد ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از کمیته ملی المپیک تایلند بواسطه میزبانی این نشست به بازی های برگزار شده بین مجمع قبل و سی و هشتمین مجمع اشاره نمود و گفت: رویداد های بسیاری را تجربه کردیم که مهمترین آن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بود که توانست در محیطی شاد و انرژیک خانواده ورزشی آسیا را گرد هم جمع کند.

او یاد آور شد: روح و هدف ورزش و بازی ها چیزی جز این نیست و همه ما باید دست در دست هم برای جامه عمل پوشاندن به شعار المپیک و بازی ها قدم برداریم.

بعد از صحبت های شیخ احمد نواب رئیس منطقه ای گزارشی را از فعالیت های خود در ذون های شرق، جنوب شرق، غرب، جنوب و آسیای میلنه ارائه دادند.

گزارش نمایندگان ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از روند میزبانی و برگزاری این دوره از پیکارها، گزارش کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 از روند آماده سازی سالن ها و اقدامات اجرا شده، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2022 هانگژو، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های آسیایی 2026 آیچی-ناگویا، گزارش اعضای ستاد برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن و ارائه گزارش عملکرد آنوک از دیگر برنامه های سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا می باشد.

این مجمع عصر امروز و با برگزاری انتخابات هیات اجرایی و روسای کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا به انتها خواهد رسید.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14259

به "آ غاز به کار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آ غاز به کار سی و هشتمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید