آموزش ساخت کاردستی فانتزی با چوب بستنی (6 مدل)

به گزارش مجله سرگرمی، کاردستی با چوب بستنی را می توانید با انواع وسایل و تزیینات دم دستی بسازید. در اینجا روش درست کردن کاردستی هایی مثل شاپرک، ماشین، هلی کوپتر، حلزون و صورتک با چوب بستنی یاد داده شده است.

آموزش ساخت کاردستی فانتزی با چوب بستنی (6 مدل)

خبرنگاران در این آموزش روش هایی ساده و سریع برای درست کردن کاردستی های زیبا و خاص با چوب بستنی را به شما می آموزد که با وسایل ساده و البته خلاقیت زیاد ایجاد شده اند.

مدل اول: درست کردن کاردستی صورتک با چوب بستنی

برای درست کردن این صورتک بامزه به حدود سیزده عدد چوب بستنی نیاز دارید. ابتدا ده تا از چوب ها را در کنار هم قرار دهید و مرتب کنید. سپس دو چوب را چسب زده و به صورت افقی روی آنها بچسبانید.

حال پشت چوب ها که صاف و یک دست شده است را با رنگ سفید رنگ بزنید، بعد قسمت بالای آن را به صورت اریب نارنجی (یا هر رنگ دیگری که دوست دارید) کنید.

یک چوب بستنی را برداشته و کاملا نارنجی کنید و روی پایانی قسمت نارنجی بچسبانید.

در پایان برای صورتک چشم و ابرو بکشید و با یک گل کلاه آن را تزیین کنید. همچنین می توانید با پوشال برای صورتک مو درست کنید.

مدل دوم: درست کردن کاردستی با چوب بستنی مدل هلی کوپتر

برای درست کردن هلی کوپتر به سه سایز مختلف از چوب بستنی که در تصویر زیر آمده است نیاز دارید. ابتدا 4 یا 5 عدد از چوب بستنی های باریک را بهم بچسبانید.

دو چوب بستنی پهن بزرگ را زیر و روی قسمت بالای آن بچسبانید. بعد یک چوب بستنی پهن را بردارید از وسط نصف کرده و روی هم چسبنده و سپس آنها را روی پایانی چوب های باریک بچسبانید.

در پایانی کار دو چوب کوچک را مثل پره هلیکوپتر درست کنید و به سر آن بچسبانید. حال هلی کوپتر شما آماده شده است. می توانید برای زیبایی بیشتر آن را با گل و یا تزئینات دیگر تزیین کنید.

مدل سوم: درست کردن کاردستی حلزون با چوب بستنی

این حلزون زیبا را می توانید تنها با پنج عدد چوب بستنی ساده و یک چوب قوس دار بسازید. چوب قوس دار را روی زمین بگذارید، بعد از پایانی آن به ترتیب بقیه پایانی چوب ها را چسب زده و روی آن بچسبانید.

از یک چشم عروسک برای چشم حلزون استفاده کنید. بعد با کاغذ یا مقوای رنگی دو شاخک درست کرده و پشت چوب در قسمت سر بچسبانید. اگر می خواهید حلزون زیباتر شود می توانید از پولک و مهره های رنگی دیگر برای تزئین لاک آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید: آموزش درست کردن 2 مدل کاردستی با فوم

مدل چهارم: درست کردن کاردستی سگ با چوب بستنی

این کاردستی بسیار ساده است. ابتدا شکل دو گوش، دم و دو پای سگ را روی یک کاغذ رنگی کشیده و ببرید. بعد 6 الی 8 عدد چوب بستنی را به صورت افقی در کنار هم بچسبانید و سه عدد چوب بستنی دیگر را نیز در کنار هم بچسبانید.

حال گوش های سگ را پشت شش عدد چوب کنارهم قرار دهید، سه عدد چوب را به صورت عمودی پایین آن ها گذاشته و پاهای کاغذی را روی آن و دم سگ را پشت آن بچسبانید.

در پایان برای صورت سگ، چشم، بینی و دهان درست کنید. همچنین می توانید آنها را با ماژیک روی صورت بکشید.

مدل پنجم: درست کردن کاردستی با چوب بستنی مدل ماشین

این کاردستی زیبا و دوست داشتنی را می توانید با رنگ های مختلف و شاد درست کنید. ابتدا چوب ها را با رنگ دلخواه خود رنگ کنید. بعد 5 چوب را به صورت عمودی کنار هم بگذارید و 5 عدد چوب دیگر را به صورت افقی از پایین چوب ها روی آن ها بچسبانید.

با کاغذ رنگی برای ماشین تایر، پنجره و دودکش درست کرده و روی آن بچسبانید.

مدل ششم: ساخت کاردستی شاپرک با چوب بستنی

در این مدل کاردستی با چوب بستنی به یک عدد گیره لباس چوبی نیز نیاز دارید. ابتدا گیره، و دو عدد چوب بستنی را رنگ کنید و روی آن طرح دلخواه خود را بکشید. سپس چوب ها را با حالت ضربدری روی قسمت بالای گیره بچسبانید. (حدود دو سانتی متر با بالای گیره فاصله داشته باشد.)

دو چشم عروسک را به بالای گیره بچسبانید. به همین سادگی کاردستی شاپرکی به اتمام رسید.

همچنین بخوانید: آموزش ساخت کاردستی با رول دستمال توالت

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: setare.com
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129143

به "آموزش ساخت کاردستی فانتزی با چوب بستنی (6 مدل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت کاردستی فانتزی با چوب بستنی (6 مدل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید